• DE METAMORFOSE VAN JE LEVEN VOOR DE DAG VAN JE LEVEN.

    Heb je geen tijd meer om die paar extra kilootjes kwijt te raken voordat je in je droomjurk past en heeft dat een slecht invloed op je zelfvertrouwen ? Hoe mooi zou het zijn als je uitgerekend op juist die dag in de allerbeste shape van je leven zou zijn?

    more »

     
  • FITTER,SLANKER,STRAKKER!

    Voor de een is trainen een uitlaatklep voor de stress van alledag, terwijl de ander zijn algehele conditie wil verbeteren of zijn sportieve prestaties wil verhogen. Feit is dat sporten, van matig bewegen tot de zwaardere inspanning, aantoonbaar gezond is. Het stimuleert de werking van het hart en de bloedsomloop, het vermindert stress, het beïnvloedt de spierkracht en houdt het gewicht op peil. De weerstand wordt groter net als de algehele conditie: we kunnen meer aan en worden minder snel ziek.

    more »

     
SmartSection is developed by The SmartFactory (http://www.smartfactory.ca), a division of INBOX Solutions (http://inboxinternational.com)
Over Ons
Mijn naam is Ronald van Langen , Personal Trainer/coach



Ik werk op dit moment met verschillende klanten met verschillende doelstellingen van afvallen tot medische klachten. Ik vind het uitdagend om klanten te helpen hun persoonlijke doelen te behalen. Mijn bedrijf staat voor het 1 op 1 vakkundig en professioneel begeleiden van mijn klanten en het behalen van hun doelen.

Opleidingen:
· Fitness trainer A. (Fitvak)
· Personal trainer.(Fysio Physics)
· BHV.EHBO

Personal Trainer:
Afgestudeerd Sport & Bewegen instructeur met als specialiteit fitness/ kracht en conditietraining alsmede personal training.

Mijn passie om mensen te trainen en te begeleiden op hun eigen niveau vind ik super.
Trainingen kunnen ook bij u in uw omgeving plaatsvinden of in de buitenlucht.
Daarbij kunt u denken aan diverse trainingen bij u thuis of op het werk, fietsen, joggen, wandelen in de buitenlucht.
Mijn specialiteiten op het gebied van begeleiding en training zijn:
· Revalidatietraining
· Looptraining
· Circuit training
· Krachttraining
· Fitnesstraining
· Core stabiliteitstraining
· coaching
Afval trainingen ( denk hierbij aan voedings
aanbevelingen en persoonlijke trainingsschema’s)



Originele afbeelding

U kunt mailen of bellen
Tel:+31 (0)6.40.04.13.94
Met sportieve groeten


Ronald van Langen
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel

Waarom Trainen


Slanker, fitter en gezonder lijf

Eerst en vooral ga je er natuurlijk beter uitzien door te sporten. Het is niet zo dat je extreem gaat vermageren want je kweekt ook spieren, maar het is wel zo dat je vetpercentage zal zakken. Door het sporten verhoog je je metabolisme en op die manier worden calorieën veel sneller verbrand. Na een tijdje besta je uit minder vet en meer spieren en dan zie je er natuurlijk een pak fitter en gezonder uit. Val je qua gewicht niets af dan is sporten ook een goeie methode om je kilo's gewoon op peil te houden.
Door het bewegen wordt je huid ook een pak elastischer en heb je minder snel last van rimpels. Je krijgt ook een natuurlijkere kleur door het actief bezig zijn.


Vraag een willekeurig persoon waarom hij traint en hij zal zeggen: Door te trainen voel ik mij goed. Wat dit goed voelen precies inhoudt verschilt van persoon tot persoon. Voor de een is trainen een uitlaatklep voor de stress van alledag, terwijl de ander zijn algehele conditie wil verbeteren of zijn sportieve prestaties wil verhogen. Ook een cosmetisch element ligt vaak ten grondslag aan een stevige work-out; in de hedendaagse maatschappij is er de drang naar dat strakke lijf. Feit is dat sporten, van matig bewegen tot de zwaardere inspanning, aantoonbaar gezond is. Het stimuleert de werking van het hart en de bloedsomloop, het vermindert stress, het beïnvloedt de spierkracht en houdt het gewicht op peil. De weerstand wordt groter net als de algehele conditie: we kunnen meer aan en worden minder snel ziek.



Als u aan lichaamsbeweging doet, hebt u minder kans op hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk, een verhoogd cholesterolgehalte, overgewicht en suikerziekte (diabetes). Maar dat is nog niet alles; u krijgt er ook sterkere longen, botten en spieren van. Door te sporten krijgt u niet alleen meer energie en een betere conditie, maar kunt u ook beter met stress omgaan. U slaapt beter, ziet er beter uit en gaat u daardoor ook veel beter voelen. Sporten is goed voor zowel lichaam als geest. Als u aan lichaamsbeweging doet, merkt u al direct dat u zich beter kunt ontspannen en dat u minder last hebt van zorgen en stress. Veel mensen voelen zich dan ook een stuk opgeruimder na het sporten. Op de lange termijn merkt u dat u zich zowel lichamelijk als geestelijk veel beter gaat voelen.

Is krachttraining noodzakelijk?

Krachttraining is gericht de spieren sterker te maken en sterk te houden. Het oefenen met gewichten en elastieken is een vorm van krachttraining. Sterke spieren zorgen ervoor dat de gewrichten meer kunnen 'hebben': u valt minder snel en voorkomt gewrichtsproblemen. Het is inderdaad waar dat onze spieren slapper worden en dat de spierkracht afneemt naarmate we ouder worden. Oefeningen om de spieren te versterken zijn daarom heel belangrijk. Elke vorm van lichaamsbeweging, hoe licht ook, maakt de spieren sterker. In sommige gevallen kan een persoonlijke trainer u helpen een programma op te stellen, dat helemaal aangepast is aan uw situatie.


Vormen van lichaamsbeweging

Elke vorm van lichaamsbeweging, hoe licht ook, is goed voor de gezondheid. Er zijn drie soorten oefeningen, elk met een ander doel, die in ieder trainingsprogramma thuishoren.


Conditietraining

Conditietraining is bijzonder goed voor hart en bloedvaten. Bij conditietraining gaan hart en longen harder werken om de spieren van extra zuurstof te voorzien. Het hele lichaam heeft er dus baat bij.


Krachttraining

Krachttraining is erop gericht de spieren sterker te maken en sterk te houden. Sterke spieren zorgen ervoor dat de gewrichten meer kunnen 'hebben': u valt minder snel en voorkomt gewrichtsproblemen. Het oefenen met gewichten en elastieken is een vorm van krachttraining. Calisthenics is een krachttraining les.


Rek- en strekoefeningen (in de eind van elke les)

Als u rekoefeningen doet, houdt u de spieren en gewrichten soepel en kunt u vrijwel moeiteloos vloeiende bewegingen maken. De oefeningen voorkomen dat de spieren kort en stijf worde
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel

Exercise 4 you heeft verschillende soorten klanten. Man en vrouw, van jong tot oud. Een ding hebben zij gemeen: zij willen allen hun levensstijl veranderen. Welke doelgroepen en speerpunten richt ik onder andere op?

Dames en heren ( volwassen en kinderen! )
Gewichtscontrole
Ouderen
Ski fit (voor de wintersporters)
Wedding fit
3 Maanden afvalplan
Conditie

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die ik u kan bieden? Neem dan eens geheel vrijblijven contact op!
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel

Werkwijze

Met een 1 op 1 training werk ik met u aan uw wensen en doelen.
Samen bepalen wij een realistische doel en daar gaan we ons allebei 100 procent voor inzetten.
Naast een uitdagende en gevarieerde training ,ga ik met u aan de slag met uw voeding en leefstijl.
Ik ben de stok achter uw deur en motiveer en coach u niet alleen tijdens de training, maar als het nodig is ook daarbuiten.
Op die manier houd ik u gemotiveerd met uw doel voor ogen.
U zult versteld staan van uw resultaten die wij samen gaan behalen!’’


Aan iedereen die bij Exercise 4 you wil gaan trainen zal een vragenlijst worden toegestuurd. In deze lijst zal aan u een aantal vragen worden gesteld met betrekking tot dagindeling, werksituatie, eet en drinkpatroon, sportieve en medische geschiedenis, hobby’s etc. (het behoeft natuurlijk geen toelichting dat met de betreffende informatie uiterst discreet zal worden omgegaan).
Hierna zal er een intakegesprek plaatsvinden. Dit gesprek is bedoeld als eerste kennismaking tussen personal trainer en de klant . Hierbij zal worden gekeken naar de wensen en doelstellingen van de klant. Tevens zal de personal trainer zeggen hoe hij te werk gaat en welke vorm(en) van training het beste bij de persoon zal passen. Uiteindelijk zal er een volledig op u toegeruste trainingsmethode worden ontwikkeld waarbij de belasting steeds zal worden afgestemd op uw belastbaarheid.
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel

Personal traingen/coaching in zeeland:
Waar?

Regio Brugge,Sluis

Groede,Nieuwvliet,Hooftplaat,Breskens,Retranchement,Zuidzande
Schoondijke,Jzendijke Oostburg,Waterlandkerkje,Sint-Kruis, Aardenburg,Eede,Sluis

En Regio:
Knokke,Blankeberge,Zeebrugge en Oostvlaanderen

Waar u wilt: in de sportschool, op het werk, lekker buiten of bij u thuis.
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel


Mijn missie

Mijn missie is om een gezonde levenstijl voor iedereen bereikbaar te maken. En samen met u, uw doelstellingen te bereiken. Die doelstellingen kunnen voor iedereen anders zijn. U kunt bij mij o.a terecht voor: gewichtsafname, figuurverbetering, krachtstoename, spieropbouw. Verder kan ik ondersteunen in het aanmeten van een gezonde levenstijl zodat de kans op het jojo effect miniem wordt. U zult zien sporten wordt een onderdeel van uw leven, en wie weet gaat u het nog leuk vinden ook!
Mijn doel is om mijn clienten te helpen hun doelstelling te bereiken door te hun mogelijkheden te bepalen, en een plan te maken dat hen vooruit helpt.

Drie speerpunten van mijn trainingsfilosofie

1. Het gaat om mijn client en zíjn/háar doelstelling, dat wordt mijn doelstelling

2. Voordat ik aan de gang kan gaan, ongeacht zijn/haar doelstelling, moet ik beoordelen waar de client nu staat, wat zijn/haar mogelijkheden zijn en of er dingen in de weg staan/ die het invloed hebben op het behalen van de doelstelling.

3. Mijn programma moet de client vooruit helpen richting de doelstelling.
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel

Een vriend, collega of een familie-lid blij maken met een personal training?

Wil je iemand de eerste aanzet geven voor een sportieve toekomst? Dan heeft Exercise 4 you de perfecte Kado Bon voor je. De exercise 4 you Kado Bon kan aangeschaft worden voor 1 of meerdere trainingen. Precies wat je wenst.

De exercise 4 you KadoBon is te gebruiken voor personal training. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
  Bekijk dit artikel in PDF-formaat Druk artikel af Verstuur artikel